سرخط خبرها

ثبت‌نام جبار قوچان‌نژاد در انتخابات فدراسیون والیبال | قوچان‌نژاد: پشتوانه‌سازی در والیبال ایران باید به صورت جدی دنبال شود

  • کد خبر: ۱۸۵۷۸۹
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
ثبت‌نام جبار قوچان‌نژاد در انتخابات فدراسیون والیبال | قوچان‌نژاد: پشتوانه‌سازی در والیبال ایران باید به صورت جدی دنبال شود
جبار قوچان‌نژاد، رییس هیات والیبال خراسان رضوی ضمن ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: پشتوانه‌سازی یکی از مواردی است که شدیدا والیبال ایران به آن نیازمند است و باید به صورت جدی‌تر در فدراسیون والیبال دنبال شود.

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص ثبت‌نامش در انتخابات فدراسیون والیبال عنوان کرد: با کسب رضایت از محمدرضا داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت‌نام کردم. چه از نظر مدرک تحصیلی، سلسله مراتب کاری و از چه نظر مدیریت ورزشی و بحث‌های روانشناسی آنقدر استحقاقش را دارم که وارد این فضا شوم. از همین رو در انتخابات ثبت‌نام کردم تا منتظر بمانیم که وضعیت انتخابات چگونه پیش خواهد رفت.

وی در خصوص برنامه‌هایش برای والیبال ایران گفت: قطعا اگر بدون برنامه وارد این عرصه شده باشم کار عبث و بیهوده‌ای است.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی در خصوص رویکردش برای تیم ملی ایران تصریح کرد: حمایت جدی از تیم ملی قطعا سرلوحه کار تمام نامزد‌ها خواهد بود. پشتوانه‌سازی یکی از مواردی است که شدیدا والیبال ایران به آن نیازمند است. البته کار‌های خوبی هم تا کنون صورت گرفته است. در مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان رتبه‌ها و مقام‌های خوب بدست آمده است، اما این کار سازندگی و پشتوانه‌سازی باید به صورت جدی‌تر در فدراسیون والیبال دنبال شود.

قوچان‌نژاد ادامه داد: پشتوانه‌سازی و جانشین‌پروری در پست پاسوری شدیدا مورد نیاز است که باید فکری جدی برای آن صورت بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->